ДОКЛАДНИЙ РОЗБІР МАРКЕТИНГ ПЛАНУ
1. Балової оцінки продукції прирівняна до дистриб'юторської ціни.
Один бал дорівнює 1 гривні.
2. Анкета споживача є балловым продуктом. Її балової оцінка 15 балів, а вартість 25 гривень (це 100% клієнтська ціна, оскільки людина ще не є партнером компанії). Після заповнення анкети споживача І.S.(інформаційний - спонсор чоловік, який дав інформацію) реєструє нового споживача в базу даних.
3. Підписання анкети та реєстрація дає
право на 20% знижку на всю продукцію компанії, можливість користування особистим кабінетом на сайті компанії, а також відвідування всіх навчальних і мотиваційних заходів.
4. Споживач має право набору балів за накопичувальним принципом за будь-який період часу. Підсумовуються бали його особистих закупівель та закупівель споживачів під ним.
Після накопичення 1500 балів споживачеві надається
знижка 30%.
5. Споживач має право вибору інформаційного спонсора до статусу КЕРІВНИК.
6. Кваліфікація на статус КЕРІВНИК проходить в будь-який календарний місяць за вибором партнера. Для кваліфікації необхідно набрати 1500 балів, або 750 балів при кваліфікації в ланцюжок. Кількість ланцюжків і кількість людей в кожній ланцюжку не обмежений.
7. Бали на кваліфікацію повинні знаходитись на картці споживача, який проходить кваліфікацію. Для цього він виробляє самостійно закупівлі на свою картку у будь-якому представництві компанії. Якщо він купує продукцію через свого інформаційного спонсора, то спонсор повинен перевести бали на картку споживача не пізніше 2-го числа наступного місяця за місяцем кваліфікації.
8. Дистриб'юторську угоду (бланк на кваліфікацію на статус КЕРІВНИК) необхідно здати в будь-регіональний центр, або відправити в ЧАТ на ім'я "розрахунковий відділ", або на електронну адресу primaflora@i.ua не пізніше 2-го числа наступного місяця за місяцем кваліфікації.
9. Перехідна тиждень проходить з 1 по 5 число наступного місяця включно (тобто якщо робота партнерів ведеться за підсумками липня, то перехідна тиждень з 1 по 5 серпня). Під час перехідною тижня партнерам надається можливість з 1 по 2 число: здійснити переведення балів на споживачів і керівників своєї нижчої структури на попередній місяць, подача документів на кваліфікацію на статус КЕРІВНИК. З 1 по 5 число зробити дозакупівлю на ЛО (особистий об'єм), при наявності МЛО (мінімального особистого обсягу) 750 балів на попередній місяць, при необхідності і на розсуд партнера.
10. При переході на обслуговування і отримання зворотного бонусу в інший регіональний центр особиста заява має бути подана не пізніше 5-го числа (до закриття періоду), або в особистому кабінеті в розділі документи, або на ел.пошту primaflora@i.ua, або подано в будь-регіональний центр. Якщо заява буде подана після 5 числа, то переклад буде зроблений тільки з наступного місяця.
11.
Поворотний бонус партнерам зі статусу Керівник до статусу Керуючий Директор видається з 13 числа наступного місяця, а партнерам "Ордена Діамантових Директорів" з 20 числа наступного місяця.
12.
Придбавати продукцію, запрошувати і реєструвати нових споживачів, отримати консультацію методиста-валеолога можна в будь-якому регіональному центрі компанії. При відсутності у вашому регіоні центру продукцію можна замовити за Новою поштою.
13. Перепідписання в компанії заборонено. При необхідності людина може вийти зі складу партнерів за особистою заявою і через 12 місяців зареєструватися під іншим інформаційним спонсором.